ab
€80 / Nacht
Preis für Gäste, Nächte

Ferienwohnung

  • 2 Schlafzimmer
  • 4 Schlafmöglichkeiten
  • 2 Nacht Mindestaufenthalt

Wichtige Informationen

  • Entspannung am Strand oder See
  • Nächstgelegener Strand 0 km entfernt
  • Swimmingpool
  • Kinderfreundlich
  • Auto nicht erforderlich
  • Klimaanlage
  • Keine Haustiere erlaubt

Objektbeschreibung (bereitgestellt vom Eigentümer)

Beschreibung

Weitere Details

Weitere Details zum Innenbereich

Bereitgestellt von Microsoft® Translator

Familien

  • Geeignet für Kinder jeden Alters
  • Keine Haustiere erlaubt

Schlaf- und Badezimmer

  • 1 Zimmer mit Doppelbett, 2 Einzelbetten
  • 2 Zimmer mit Bad

Ausstattungen und Services

  • WLAN vorhanden
  • Klimaanlage
  • Gemeinschaftlicher Außenpool (unbeheizt)
  • Gemeinschaftlicher Garten
  • Balkon oder Terrasse
  • Meerblick
  • Internetzugang
  • Safe
  • Herd
  • Kühlschrank
  • Mikrowelle
  • Toaster
  • Wasserkocher
  • Waschmaschine
  • Trockner
  • Bügeleisen
  • Satelliten-TV
  • DVD-Player
  • Haartrockner
  • Bettwäsche wird bereitgestellt
  • Handtücher werden bereitgestellt

Mehr Weniger

Zugang

  • Parkmöglichkeiten
  • Gesicherter Parkplatz
  • Nicht geeignet für Rollstuhlfahrer

Richtlinien

Zahlung
Dieses Mietobjekt kann nur online über HouseTrip mit Ihrer Kredit-/Debitkarte oder über PayPal bezahlt werden (nicht per (Bank-)Überweisung).
Rauchen
Rauchen ist in diesem Objekt nicht erlaubt.

Stornierungen

Ihre Pläne haben sich geändert? Kein Problem! Möglicherweise erhalten Sie eine teilweise oder vollständige Rückerstattung. Dies hängt vom Zeitpunkt der Stornierung ab.

Buchung bestätigt

Rückerstattung von 100 % der Kosten, wenn die Stornierung innerhalb von 24 Stunden nach der Buchung erfolgt Voraussetzung: Der Aufenthalt liegt mindestens 60 Tage in der Zukunft.

24 Stunden nach der Buchung

Rückerstattung von 50 % der bezahlten Summe (abzüglich Buchungsgebühr), wenn die Stornierung mindestens 4 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

4 Wochen vor

Keine Rückerstattung, wenn die Stornierung weniger als 4 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

Anreise

*Die Buchungsgebühr ist in den Stornierungsrichtlinien auf der Zahlungsseite angegeben. Diese Gebühr ermöglicht es uns, unsere sichere Plattform zu betreiben und einen rund um die Uhr verfügbaren Kundenservice anzubieten.

Informationen über den Eigentümer

Susie T.
Antwortrate:
90%
Kalender aktualisiert:
18 Nov. 2018
Anzahl der Jahre:
13
Ansässig in:
Malaysia
Gesamtwertung:
5

Gesprochene Sprachen: Englisch

Karte

Karte und Anfahrtsbeschreibung

Karte

Gästebewertungen

Ausgezeichnet
13 Bewertungen

Ausgezeichnet
11
Sehr gut
2
Durchschnittlich
0
Mangelhaft
0
Ungenügend
0

“Good city! Very friendly people!”

Reviewed 9 Jun 2018

The location is amazing! Very big beach line. There are a lot of free places. This beach pebbles, so the water in the sea is very clean.

Hi Denis Thanks for your review it was a pleasure hosting your stay. Cheers Susie

“We loved it!”

Reviewed 18 May 2018

As a family unit, we stayed in both 1602 and 1604 - both were very comfortable, quiet and well equipped - definitely a home away from home - although we cooked nothing the entire month. The bus stop… Mehr

Thanks so much for your review I am so pleased that you enjoyed your family stay in the two suites. I am looking forward to having you return in the future. Cheers and regards Susie

“High rise apartment”

Reviewed 4 Feb 2018

We were upgraded to a three bed apartment after our original allocation was found to be doubled booked. This was not a problem and the apartment is clean and spacious and well fitted out. The accommod… Mehr

Thank you for your review it was a pleasure meeting you and hosting your stay. I have attended to the ant issue and I am sorry if that caused you any inconvenience.

“Perfect”

Reviewed 12 Nov 2017

the location is amazing. it is located near batufringi beach. it has a nice balcony with breathtaking scenery. The price is good for a studio apartment. we feel relax. everything was great.

Thank you for choosing to stay with me. I enjoyed both meeting you and hosting your stay and of course look forward to welcoming you back. Cheers Susie

“Just Perfect”

Reviewed 18 May 2017

We really enjoyed our stay in Susie's apartment. Everything you would need was included and it's location was perfect. Highly recommend this property.

Hi Rachelle Thank you so much for your very strong review comments. I am so pleased that you found everything to be to your satisfaction. It was a pleasure meeting you and hosting your stay and I look very much forward to welcoming you back in the future. Cheers Susie

“A fabulous, fun filled week!”

Reviewed 2 Nov 2014

What a great place to stay! Lovely sea view, walking distance to the restaurants and activities in Batu Feringhi and a bus outside to other parts of Penang. Cannot recommend a better place. Picked up… Mehr

Thank you so much for your very positive comments I am so pleased that you found everything to be so good. It was indeed a pleasure having you stay with us and I look very much forward to your return ... soon I hope. Cheers Susie

“Another great stay”

Reviewed 22 Aug 2014

What is left to be said after all the good reports. Susie has again outdone herself with this unit. Comfortably furnished everything needed to make this unit a home away home. Susie is always on hand … Mehr

Thank you so much for your comprehensive review. It has been a pleasure yet again hosting your stay. I do try to ensure that my guests are comfortable and have a pleasurable holiday experience, however I must admit that I don't see you as guests rather friends returning for a visit. We look very much forward to welcoming you back next year. Cheers Susie

“Clean and comfortable accommodation”

Reviewed 3 Jun 2014

Jos condo make our stay in Penang a wonderful memorable experience. A very clean and fully furnish condo with big pool facility.Also very convenient location from the seaside and town area.My family e… Mehr

I am so glad that you found the apartment to be so comfy and that you enjoyed your time in Penang. Please do come back at any time. Cheers Susie

“A centrally located unit that is a home away from home”

Reviewed 6 Apr 2014

I stayed for a week in one of Susie's 2 bedroom apartments for my first ever visit to Penang and was thoroughly happy with my accommodation. Everything you need is in the unit and its sssoooo central to everything! The beach is just a short stroll across the road and down a little track. I was travelling on my own for a wedding in Batu Ferringhi so safety was of utmost concern to me - I found the unit to be very clean, excellently equipped and felt totally safe throughout my stay. I would however recommend checking the local school holiday dates before you go as this resort gets EXTREMELY busy during the school break. I would also enquire with Susie about a unit away from the lifts if you're a light sleeper. Internet download in the unit is limited to emails/viber/skype but if you go to the cafe downstairs for a snack, there is free wifi there! I'm looking forward to staying with Susie again when I next visit Penang but with my family next time!! Quick hint: Make sure you check with Susie what the Resort is called as my booking was made to 'Seaside Holiday Apartments' but as it turned out, that's not what the Resort is called, so this was a little confusing for my non-english speaking taxi driver!

Thank you. I enjoyed meeting you and look forward to your next visit with family next time. Your review and candid comments are particularly appreciated as you live in one of the best beach resort "holiday destinations" in Australia. It is great that Penang and my suites rate so highly for you. Cheers Susie

“A Home Away from Home”

Reviewed 8 Dec 2013

5 stars for the apartment itself, but it becomes 4 stars because the overall amenities (out of the apartment owner's control) aren't that great - decent, but not five-star. It's important to clarify at the outset that we are talking about a private owner's apartment at Sri Sayang. This private owner does not own all the apartments, nor does she manage the entire resort. So some things are not within her control, eg the swimming pool, the physical layout of the apartment like where the bathroom is etc. The apartment we had was booked directly with the owner and not with the resort. We had the apartment on the 16th floor. It had a splendid view of the sea. We enjoyed sitting out at the balcony for breakfast, enjoying the breeze. The living room has airconditioning but we didn't turn it on at all! It was always nice and cooling there. The apartment is fully furnished with quality appliances. Induction cooker, oven, refrigerator with freezer, washing machine (and detergent too!), tumble dryer, kettle, clothes drying rack, pots, pans, plates, bowls, cups, glasses, spoons, forks, knives, dustban, broom, vacuum cleaner, mop, pail, floor detergent, water filter, bath towels etc etc. There's also handwash liquid soap at all the handwashing basins! Very thoughtful. The master bedroom is ensuite with a three-piece bathroom (shower, basin, toilet). The other bedroom has a two-piece bathroom (basin and shower), no toilet. There's a toilet with basin (common lavatory) in the living room, just across that bedroom. The resort charges for parking, but its not an unreasonable amount. We had a lot in the private parking space, with a remote control to raise the barrier. It's a covered car park. The swimming pool is decent, not great. It was very crowded when we were there, the baby pool is more like a big bathtub, so it was something of a squeeze. The regular pool ranges from 0.9 to 1.5m. Alritey, the challenging part about this pool is that the resort requires guests to use the service lift after swimming. Now, one has to walk along the side of the building and past a workshop area to get to this service lift. there were people working along this route and we had to be careful not to step on their wires and equipment, not very easy while carrying a small child and towels. This is rather inconvenient. But this has nothing to do with the owner of the apartment we stayed in. Just be mindful of this if you are using the pool, be careful. Just outside the resort is a local foodstall. The eats are great here, and affordable. It's difficult to eat here with our restless toddler but it was so convenient to do a takeaway and enjoy it in the apartment's breezy balconey. We had nasi lemak (rice cooked with coconut milk and accompanied by condiments and sambal), local doughnuts, and some kueh. There'a a cafe in the resort next to the pool, but we didn't try. There's also a convenience store there. We don't have plans to visit Penang again, but if we do, we would consider this accommodation again.

Hi Thank you for your review and I am pleased that you found the apartment so comfortable and enjoyed the views from the balcony, they are stunning. I am sorry that you had the inconvenience of the staying when the complex is being renovated and upgraded, those renovations are just about at an end thankfully. It was a pleasure having you stay with us. Cheers Susie

Bewertung 1 - 10 von 13

FAQ

Wo erhalte ich mehr Informationen zu diesem Objekt?

Sie können Susie (der Eigentümer) über das Kontaktformular auf dieser Seite erreichen.

Wenn Sie bereits gebucht haben, senden Sie dem Eigentümer über Urlaubsbuchung verwalten eine Nachricht.

Was kann ich tun, wenn ich vor der Buchung Fragen habe?

Senden Sie Susie (der Eigentümer) über das Kontaktformular auf dieser Seite eine E-Mail. Alternativ können Sie sich auch telefonisch mit ihm in Verbindung setzen, sofern auf dieser Seite eine Telefonnummer angegeben ist.

Wie kontaktiere ich Susie (der Eigentümer)?

Senden Sie über das Kontaktformular auf dieser Seite eine E-Mail. Alternativ können Sie sich auch telefonisch mit ihm in Verbindung setzen, sofern auf dieser Seite eine Telefonnummer angegeben ist.

Wenn Sie bereits gebucht haben, gehen Sie zu Urlaubsbuchung verwalten, um die Kontaktdaten von Susie des Eigentümers anzuzeigen oder ihm eine Nachricht zu senden.

Worin besteht der Unterschied zwischen den Optionen "Ihren Aufenthalt buchen" und "Den Eigentümer/Verwalter kontaktieren"?

Über das Formular Ihren Aufenthalt buchen können Sie vorläufig online bezahlen und Susie (der Eigentümer) eine Buchungsanfrage senden. Innerhalb von 24 Stunden wissen Sie, ob die Anfrage akzeptiert wurde. Bis zu diesem Zeitpunkt wird Ihr Konto nicht belastet.

Oder senden Sie dem Susie (der Eigentümer) eine Anfrage über das Formular Den Eigentümer/Verwalter kontaktieren, wenn Sie zunächst ein Angebot oder mehr Informationen möchten.

Was ist eine Buchungsanfrage?

Wenn Sie die Zahlung online über das Formular Ihren Aufenthalt buchen vornehmen, wird Ihre Buchungsanfrage an den Susie (der Eigentümer) weitergeleitet. Innerhalb von 24 Stunden wissen Sie, ob die Anfrage akzeptiert wurde. Bis zu diesem Zeitpunkt wird Ihr Konto nicht belastet.

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Woher weiß ich, ob meine Buchung sicher ist?

Um diese Ferienwohnung zu buchen, ist es erforderlich, dass Sie die Bezahlung über die Website von HouseTrip durchführen. Nur über unsere Website bezahlte Buchungen sind von unserem vertrauenswürdigen Zahlungsschutz abgedeckt. Im Rahmen dieses Zahlungsschutzes erhalten Sie von uns eine vollständige Rückerstattung der Aufenthaltskosten für den unwahrscheinlichen Fall, dass Sie bei Ihrer Ankunft keinen Zutritt zur Ferienwohnung erhalten.

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Wie weiß ich, wie viel mein Aufenthalt kostet?

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Wie nehme ich die Zahlung für meinen Urlaub vor?

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Bei Fragen vor der Buchung können Sie über das Kontaktformular in der entsprechenden Anzeige eine Nachricht an den Objekteigentümer/-verwalter schreiben. Nach der Buchung können Sie nähere Fragen zur Ferienwohnung stellen oder Vorbereitungen für Ihre Reise treffen. Loggen Sie sich hierfür unter Buchung verwalten ein.

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In den meisten Fällen zahlen Sie keine Kaution zum Zeitpunkt der Buchung. Stattdessen speichern wir sicher Ihre Zahlungsangaben, welche nur im Falle eines Schadens in der Unterkunft belastet wird.

Gelegentlich ist eine Zahlung der Kaution für Schäden im Voraus als Bestandteil der Gesamtmietkosten erforderlich. Wenn der Eigentümer keinen Schaden innerhalb von 10 Tagen nach Ihrer Abreise meldet, wird die Kaution in diesem Fall an Sie zurückerstattet. Ist die Forderung des Eigentümers erfolgreich, ziehen wir die Kosten ab und zahlen Ihnen dann den verbleibenden Betrag aus.

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Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie alle Buchungsdetails einsehen, die Restsumme für Ihren Urlaub zahlen oder diesen stornieren, wenn nötig.

Wie kann ich die Restsumme für meinen Urlaub zahlen?

Sie können die Restsumme für Ihren Urlaub jederzeit bezahlen. Gehen Sie einfach zu Meine Urlaubsbuchung verwalten und klicken Sie auf Jetzt zahlen.

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Wie kann ich meine Buchungsanfrage zurückziehen?

Bitte setzen Sie sich hierfür mit dem Susie (der Eigentümer) in Verbindung. Senden Sie ihm über Urlaubsbuchung verwalten oder über das Kontaktformular auf dieser Seite eine Nachricht.

Wie storniere ich meine Buchung?

Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie Ihre Buchung stornieren. Hier können Sie Ihre Stornierungsrichtlinien anzeigen, um zu erfahren, ob Sie eine Rückerstattung erhalten.

Wie ändere ich meine Buchung?

Wenn eine Änderung der Reisedaten oder der Gesamtzahl der Reisenden für Ihre Buchung erforderlich ist, können Sie Susie (der Eigentümer) über die Seite Urlaubsbuchungen verwalten eine entsprechende Anfrage senden.

Wenn Susie (der Eigentümer) der Änderung zustimmt, wird er Ihnen ein überarbeitetes Angebot mit den neuen Angaben zukommen lassen. Dieses können Sie dann über die Seite Urlaubsbuchungen verwalten einsehen und entsprechend akzeptieren bzw. ablehnen. Sie haben 48 Stunden Zeit, um zu reagieren. Andernfalls läuft die Anfrage zu Ihrer Buchungsänderung ab.

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