ab
€318 / Nacht
Preis für Gäste, Nächte

Villa

  • 2 Schlafzimmer
  • 4 Schlafmöglichkeiten
  • 1 Nächte Mindestaufenthalt

Wichtige Informationen

  • Entspannung am Strand oder See
  • Nächstgelegener Strand 2 km entfernt
  • Swimmingpool
  • Kinderfreundlich
  • Auto nicht erforderlich
  • Klimaanlage
  • Keine Haustiere erlaubt

Objektbeschreibung (bereitgestellt vom Eigentümer)

Beschreibung

Präsentiert von Google® Translator

Familien

  • Geeignet für Kinder jeden Alters
  • Keine Haustiere erlaubt
  • Hochstuhl verfügbar

Schlaf- und Badezimmer

  • Schlafzimmer 1: Super-King-Bett
    Schlafzimmer 2: King-Bett
  • 2 Zimmer mit Bad

Ausstattungen und Services

  • WLAN vorhanden
  • Klimaanlage
  • Privater Außenpool (unbeheizt)
  • Gemeinschaftlicher Außenpool (unbeheizt)
  • Bergblick
  • Gemeinschaftlicher Garten
  • Grill
  • Innenhof
  • Ufernähe
  • Balkon oder Terrasse
  • Meerblick
  • Boot verfügbar
  • Terrasse
  • Internetzugang
  • Safe
  • Herd
  • Kühlschrank
  • Gefrierschrank
  • Mikrowelle
  • Toaster
  • Wasserkocher
  • Waschmaschine
  • Trockner
  • Bügeleisen
  • Hochstuhl verfügbar
  • TV
  • Satelliten-TV
  • DVD-Player
  • Deckenventilatoren
  • Bettwäsche wird bereitgestellt
  • Handtücher werden bereitgestellt
  • Zimmerservice inbegriffen

Mehr Weniger

Zugang

  • Parkmöglichkeiten
  • Nicht geeignet für Rollstuhlfahrer

Interaktion mit Gästen

Ekhaya ist einzigartig und maßgeschneidert. Die Gäste können mit einem Fokus auf Privatsphäre persönlichen Service erwarten. Ekhaya ist eine kleine private Anlage mit maximal 10 Personen, den unbegrenzten Zugang zu dem Pool, Gärten und Pavillons genießen. Ekhaya betreibt eine eigene Küche mit eigenem Koch und bietet eine erschwingliche, international inspirierte Küche.

Richtlinien

Check-in ab: 13:00, Check-out bis: 11:00
Sollten Sie Fragen zu unseren Ankunfts- oder Abreisezeiten haben, wenden Sie sich an den Eigentümer/Verwalter.
Zahlung
Dieses Mietobjekt kann nur online über HouseTrip mit Ihrer Kredit-/Debitkarte oder über PayPal bezahlt werden (nicht per (Bank-)Überweisung).
Rauchen
Rauchen ist in diesem Objekt nicht erlaubt.

Stornierungen

Ihre Pläne haben sich geändert? Kein Problem! Möglicherweise erhalten Sie eine teilweise oder vollständige Rückerstattung. Dies hängt vom Zeitpunkt der Stornierung ab.

Buchung bestätigt

Rückerstattung von 100 % der Kosten, wenn die Stornierung innerhalb von 24 Stunden nach der Buchung erfolgt Voraussetzung: Der Aufenthalt liegt mindestens 60 Tage in der Zukunft.

24 Stunden nach der Buchung

Keine Rückerstattung Wenn die Buchung storniert wird, können bereits bezahlte Beträge nicht zurückerstattet werden.

Anreise

Hausregeln

Das Rauchen ist in den offenen Außenbereich erlaubt.

Mehr

Informationen über den Eigentümer

Mel N.
Durchschnittliche Antwortzeit::
51 Minuten
Antwortrate:
100%
Kalender aktualisiert:
27 Okt. 2019
Anzahl der Jahre:
6
Gesamtwertung:
5

Gesprochene Sprachen: Englisch

Karte

Karte und Anfahrtsbeschreibung

Karte

Gästebewertungen

Ausgezeichnet
56 Bewertungen

Ausgezeichnet
53
Sehr gut
2
Durchschnittlich
1
Mangelhaft
0
Ungenügend
0

“Miss”

Reviewed 12 Sep 2019

Wow - I feel blessed to have stayed here! In a world where guest experience is often not the highest priority of the owners and managers of hotels this stunningly beautiful place stands out from the c… Mehr

Hello Judith and thank you for your kind review. All your points are well noted and we thank you again for taking the time to review us in such detail . We are pleased you mentioned that the food prices were reasonable cooked fresh and made to order . If Joanna omitted to show you the complimentary coffee( sugar free) tea , sugar and creamer in the room , which we provide daily for our guests, then we apologise. There is no need to pay 50 pesos for the sugary one. Some of our guests indulge in the 3-in1 coffee that is from our welcome basket that we provide in the rooms ,which includes some sugary snacks and cookies and chips at reasonable prices - for those wanting a midnightht snack or a treat . We understand that there are no shops in the area so we provide that extra comfort for those guests wanting that . Thank you again for your kind review and we will endeavour to improve our service. We look forward to seeing you in paradise. Ekhaya Family.

“The best place to stay in Coron”

Reviewed 4 Sep 2019

It was a spontaneous decision to book this place as we wanted to escape the hectic town of Coron and we were so glad that we found this hidden paradise! Literally one of the best place I have stayed d… Mehr

Dear Ekhaya guest. We thank you so much for your kind review and we try our best to make our guests feel the Ekhaya special experience. We would be very happy to see you back in paradise. Many thanks. Ekhaya Family

“Piece of Paradise”

Reviewed 26 Jun 2019

We were welcomed personally by the owner of the establishment. The accommodations were perfect for our party of five - there was enough space and area to lounge. he scenery was beautiful with lots of … Mehr

Thank you so much for your kind review and it was our pleasure to host you. We welcome you and your family back to Ekhaya any time. Best regards Ekhaya Family.

“Alojamiento de alta calidad en un lugar único.”

Reviewed 18 Apr 2019

En Ekhaya encontramos lo que buscábamos y mejor. Un lugar precioso, en el que descansar, comer bien y disfrutar de la tranquilidad absoluta con un trato personal muy gratificante.

Thank you so much for your Kind review and we are happy that you enjoyed your Ekhaya experience. Best Regards Ekhaya Team

“Beautiful”

Reviewed 28 Mar 2019

The view itself was more than worth the stay here. Right along the coast, with a pool overseeing the beautiful sunset, it's a wonderful place to escape the crowded resorts. Intimate and cozy wit… Mehr

Thank you so much for your kind review and we appreciate all your comments. We would very much appreciate if you could review us on booking.com Thank you again and welcome back to Ekhaya any time. Kind regards. Ekhaya Family

“Very helpful and accommodating”

Reviewed 18 Feb 2019

Due to an error at the booking agency (Agoda!!) I was sent a confirmation for my room even though the resort was full on the dates I had requested. Arnold at Ekhaya was very apologetic (even though Ek… Mehr

Thank you Alex for being so gracious & understanding. We look forward to hosting you sometime in the future. Best wishes from the Ekhaya team.

“‘Luxury’ isolation”

Reviewed 13 Feb 2019

If you like an isolated location then you are at the right place. Beautiful pool and views. They show pictures of new luxury white rooms on booking.com, but these rooms do not exist (yet?). The curren… Mehr

Dear Ekhaya guest Thank you for your review , even though you did not book on trip advisor & all your points are repeated in your booking.com review - we again appreciate your comments :- We omitted to mention your complimentary upgrade to a deluxe ocean view room at a much higher cost - Our rooms are all Hand made with 100% sustainable antique wood ( Yakal local Wood ) from ancestoral Homes and we take pride in being “ old fashioned “ in this eco friendly way - all our wood work is hand made by local Carpenters and they take pride in their work and Ekhaya is happy to support the local community . “ white rooms “ will be marketed for much later on in the year and is currently under construction, which you may have noticed had you not exhausted yourself by going back and forth for hours on end on public transport to coron town to take tours and save a few dollars . Daily cleaning on request is a good thing for privacy and people who don’t need or want to be disturbed. We have a private staff member (Joanna) taking care of our guests personally and our staff build a very close relationship with our guests , so our guests are happy to tell them When they are ready for the room to be cleaned .Windy Habagat season beings a beautiful breeze into the villas every day and guests live the real ocean beeeze. It comes with some dust and leaves but that’s how nature works .our girls try very hard to keep it clean daily - we have a full housekeeping team solely dedicated to our 5 villa rooms . Perhaps some Research your end would have helped you find a cheaper place more suitable for your budget and your expectations . Many discerning guests are willing to pay for the private villa experience and a personal service that we provide ,which goes far and beyond any other. Perhaps expectation vs reality in this sense did not line up and did not allow you to enjoy the private services at Ekhaya and for this we cannot apologise . We are priced well within market value and quite economical In many areas - Ekhaya is certainly not the most expensive in the bay - we are unique and there is no property like this in the area with 5 villa rooms only and privacy being Key . Google maps would have also assisted you in finding a place closer to coron town , which is where you booked your tours. It’s an 80km round trip and we understand this was hard for you to travel daily in the hot weather using public transport , which has no set time so lots of waiting - we sympathise and understand your frustration in this regard . We again thank you humbly for your review and thank you for your patronage . Many thanks. Ekhaya Team .

“Fantastic stay”

Reviewed 30 Jan 2019

My girlfriend and I planned to stay here for 4 nights, but extended our stay to 8 nights, because the surroundings, the staff and the entire experience was so amazing. You can consume your meals where… Mehr

Thank you for your kind review and we hope to see you back in paradise soon. Many thanks. Ekhaya family

“Paradise!”

Reviewed 15 Jan 2019

This place was our favourite 5 nights of our month in the Philippines! We didn't leave the whole time, it's paradise. The views are just stunning! I really enjoyed watching the sunset from … Mehr

Thank you Rebecca and Dan. We are very happy to have made your stay in the Philippines memorable and we hope to see you back in paradise. Thanks. Ekhaya Family

“Excellent private retreat”

Reviewed 1 Jan 2019

Stayed here in sept 2018 for five days with Arnold, Mel, and their team. We had the place to ourselves and it was fantastic. The property itself is beautiful, the views out over the bay are spectacula… Mehr

Hello Paul and Jenny Thank you for your kind review and we are pleased that you enjoyed your stay with us . Joanna is amazing and her equally amazing back up team were pleased that they made her look good and deservedly so . She is supported by a host of people including the owners Arnold and Mel and most things of importance are run through with the whole team . At Ekhaya all staff work within the accordance of the labour laws of 8 hours a day and Ekhaya prides itself in paying all their staff well over the minimum rate with health care , social security and overtime if any . We do however thank you for your concern in this regard and rest assured Joanna and her team are very well looked after . Kind regards Ekhaya family

Bewertung 1 - 10 von 56

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Sobald Ihre Buchung bestätigt ist und Sie den Gesamtbetrag beglichen haben, können Sie Kontaktdaten mit dem Objekteigentümer/-verwalter austauschen. Wenn Sie ausschließlich über unsere Plattform zahlen und kommunizieren, können wir sicherstellen, dass Ihre Buchung von unserer Zahlungsschutz-Richtlinie abgedeckt ist.

Bei Fragen vor der Buchung können Sie über das Kontaktformular in der entsprechenden Anzeige eine Nachricht an den Objekteigentümer/-verwalter schreiben. Nach der Buchung können Sie nähere Fragen zur Ferienwohnung stellen oder Vorbereitungen für Ihre Reise treffen. Loggen Sie sich hierfür unter Buchung verwalten ein.

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In den meisten Fällen zahlen Sie keine Kaution zum Zeitpunkt der Buchung. Stattdessen speichern wir sicher Ihre Zahlungsangaben, welche nur im Falle eines Schadens in der Unterkunft belastet wird.

Gelegentlich ist eine Zahlung der Kaution für Schäden im Voraus als Bestandteil der Gesamtmietkosten erforderlich. Wenn der Eigentümer keinen Schaden innerhalb von 10 Tagen nach Ihrer Abreise meldet, wird die Kaution in diesem Fall an Sie zurückerstattet. Ist die Forderung des Eigentümers erfolgreich, ziehen wir die Kosten ab und zahlen Ihnen dann den verbleibenden Betrag aus.

Wie kann ich meine Buchung ansehen und verwalten?

Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie alle Buchungsdetails einsehen, die Restsumme für Ihren Urlaub zahlen oder diesen stornieren, wenn nötig.

Wie kann ich die Restsumme für meinen Urlaub zahlen?

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Wie kann ich meine Buchungsanfrage zurückziehen?

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