ab
€37 / Nacht
Preis für Gäste, Nächte

Appartement

  • 2 Schlafzimmer
  • 6 Schlafmöglichkeiten
  • 3 Nacht Mindestaufenthalt

Appartement / 2 Schlafzimmer / 2 Badezimmer / 6 Schlafmöglichkeiten

Wichtige Informationen

  • Nächstgelegener Strand 0.1 km entfernt
  • Swimmingpool
  • Kinderfreundlich
  • Auto nicht erforderlich
  • Klimaanlage
  • Keine Haustiere erlaubt

Objektbeschreibung (bereitgestellt vom Eigentümer)

Beschreibung

Weitere Details

Weitere Details zum Innenbereich

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Bereitgestellt von Microsoft® Translator

Familien

  • Geeignet für Kinder jeden Alters
  • Keine Haustiere erlaubt

Schlaf- und Badezimmer

  • 1 Zimmer mit Doppelbett, 2 Einzelbetten
  • 1 Familienbadezimmer, 1 Zimmer mit Bad

Ausstattungen und Services

  • WLAN vorhanden
  • Klimaanlage
  • Gemeinschaftlicher Außenpool (unbeheizt)
  • Kinderbecken
  • Bergblick
  • Gemeinschaftlicher Garten
  • Grill
  • Balkon oder Terrasse
  • Meerblick
  • Internetzugang
  • Herd
  • Kühlschrank
  • Mikrowelle
  • Wasserkocher
  • Spülmaschine
  • Waschmaschine
  • Trockner
  • Bügeleisen
  • TV
  • Satelliten-TV
  • DVD-Player
  • Haartrockner
  • Deckenventilatoren
  • Bettwäsche wird bereitgestellt
  • Handtücher werden bereitgestellt

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Zugang

  • Parkmöglichkeiten
  • Nicht geeignet für Rollstuhlfahrer

Richtlinien

Zahlung
Dieses Mietobjekt kann nur online über HouseTrip mit Ihrer Kredit-/Debitkarte oder über PayPal bezahlt werden (nicht per (Bank-)Überweisung).

Rauchen
Rauchen ist in diesem Objekt nicht erlaubt.

Stornierungen

Ihre Pläne haben sich geändert? Kein Problem! Möglicherweise erhalten Sie eine teilweise oder vollständige Rückerstattung. Dies hängt vom Zeitpunkt der Stornierung ab.

Buchung bestätigt

Rückerstattung von 100 % der Kosten, wenn die Stornierung innerhalb von 24 Stunden nach der Buchung erfolgt Voraussetzung: Der Aufenthalt liegt mindestens 60 Tage in der Zukunft.

24 Stunden nach der Buchung

Rückerstattung von 50 % der bezahlten Summe (abzüglich Buchungsgebühr), wenn die Stornierung mindestens 4 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

4 Wochen vor

Keine Rückerstattung, wenn die Stornierung weniger als 4 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

Anreise

*Die Buchungsgebühr ist in den Stornierungsrichtlinien auf der Zahlungsseite angegeben. Diese Gebühr ermöglicht es uns, unsere sichere Plattform zu betreiben und einen rund um die Uhr verfügbaren Kundenservice anzubieten.

Informationen über den Eigentümer

David L.
Antwortrate:
100%
Kalender aktualisiert:
29 Mai 2019
Anzahl der Jahre:
7
Ansässig in:
Irland
Gesamtwertung:

Gesprochene Sprachen: Englisch

Karte

Karte und Anfahrtsbeschreibung

Karte

Gästebewertungen

Sehr gut
10 Bewertungen

Ausgezeichnet
7
Sehr gut
2
Durchschnittlich
1
Mangelhaft
0
Ungenügend
0

“Nice relaxing stay”

Reviewed 24 Jun 2019

We had a great weeks stay at the apartment. The apartment was well equipped and the swimming pool was fantastic. No problems getting a sun bed. The staff on the site were very friendly and we had no problems. The site is a little bit out of town but the taxi service was brilliant and very cheap. It’s a fixed rate of 15 Lire approx £2.00. The most we had to wait was 5/10 minutes. There is also the Dolmus that stops at the entrance to the apartments to take you to Gulluk which is only a short distance away. However at the beginning of June they did not run very regularly. We found it way too hot to attempt to walk. The only negativity I can say is that it would not be suitable for wheelchairs or the physically infirmed as there are a lot of steps.

“Excellent Apartments with lovely views...”

Reviewed 20 Aug 2015

We have just come back from a lovely holiday here at Beach Residence Apartments. We traveled with two other families and rented 3 different apartments within the complex all of which had sea views and were equipped with everything you needed on a self catering basis to a high standard. All had air con and were extremely spacious and well presented. There was a lovely pool with sun beds available. These apartments are located about a 15-20min walk from the center of Gulluk. A taxi was £2.50 each way or you can catch the bus directly outside the apartments. There is a shop 5 mins walk away where you can buy essentials. We all had a lovely stay here and would recommend these apartments to anyone looking for a relaxing peaceful location with great views of the coastline.

Dear guest, Thank you for taking the time to write such a lovely review. Since your last visit a new excellent dual carriage way has been completed which will bring you from the Airport directly to the village of Gulluk in less than ten minutes. New restaurants and bars have also been opened adding to it's cosmopolitan feel. Hope to have you back again in the future, Kind regards, David Lennon

“Disappointing!”

Reviewed 25 Mar 2014

Stayed at this apartment last August and after much thought, felt compelled to write this review and give an honest account of our experience. Good points; The apartment itself was clean and spacious with lovely views over the harbour. The kitchen itself had most things, although i would have expected a toaster and an ironing board. These apartments do not have ovens so if you want to do any cooking it is either the hob or the microwave. The pool was excellent, great size and cleaned regularly aithough not enough sunbeds for the amount of apartments, you do have to get up early to get one in high season. Gulluk itself was a charming place,however a little on the expensive side when eating out. Last year in Fethiye we paid roughly 3-5 Lira for an Effes beer, in Gulluk it was about 10- 12 Lira depending on where you went. Also be careful as we found at times the prices were made up as they went along, other holiday makers found this too! Another point to bear in mind is that Gulluk is quite hilly and the apartment is not in the centre of Gulluk, we walked it a couple of times but even at 7 in the morning found it hard going. There is a bus that comes past the apartments at set times however sometimes it was full and didn't stop or just didn't turn up. There is a good taxi firm called Ahmets which we used quite a lot, it cost us 10 Lira each way. The not so good point; when we go on holiday we go to forget about the uk and have a wonderful time. We always leave mobile phones etc at home. Our daughter took her ipod to listen to music and whilst in Gulluk one evening she checked her emails in one of the pubs with wi fi. I checked mine and was so glad i did, the owner of the apartment had emailed me letting us know that he had a last minute booking and although the agreement at time of booking, months before, was that we could have the apartment until 7pm due to a late flight, this had now changed and there was little we could do about it. . In the end we were left with two choices, we either vacated the apartment at 12 noon so the management company could come in and clean ( we could leave our luggage there once cleaned but couldn't use the facilities) or we cleaned it ourselves. We opted to clean it ourselves and spent most of our last day doing this so that we could use the toilet and get a shower before we left to come home It was agreed we would leave the apartment at 5pm at at 4.10pm a rather rude woman appeared at the door, held her hand out and abruptly said " keys". I'm afraid to say this whole thing ruined the last week of our holiday. The owner did however give us £50 for cleaning the apartment but i did not expect this to happen in the first place. If you have an agreement with someone,( i still have the email that said we could have the apartment until 7pm) then it should be honoured. We didn't have this problem last year. It's fair to say we won't be going back to this apartment, but if we did return to Gulluk it would be closer to the centre.

Thank you so much for your favorable comments after your stay at our apartment. In order to address some of your conserns about the Gulluk area I decided to leave my responce until such time as I had returned there myself which was not until October(2014) My family and I travel there at least once a year since we bought the Apartment in 2007. With regards to the beautiful pool area which I am glad you enjoyed so much. I must say that we have never encountered any problems with sun loungers and we usualy travel in July or August and a lot of our guests have said that they sometimes had the whole pool area to them selves. All of the Restaurants in Gulluk have printed Menus which are clearly priced and are also very reasonable. Apint of Efus beer is no more than 7 Lira anywhere in the Village and can even be served in a frosted glass while taking in the views of the harbour at any one of the Bars or Restaurants. The Dolmus is frequent and Taxis are cheap as you rightly say. With regards to the location of the Apartment.I purchased this Apartment slightly outside the Village (5 min drive)for the peace and tranquility it provides and in particular for the spectacular views and glorious sunsets which can be enjoyed from its balconys. We will always accommodate a late check out for our guests at no extra charge provided the Apartment can be cleaned and made ready for newly arriving guests. This can only take place from 12 noon onwards as the Apartment is quiet large and it takes 4 hours approx to clean by the Management Company. If there are no guests arriving on the day of checkout then there are no issiues. Thank you again for your comments. Kind regards, David Lennon

Bewertung 1 - 10 von 10

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In den meisten Fällen zahlen Sie keine Kaution zum Zeitpunkt der Buchung. Stattdessen speichern wir sicher Ihre Zahlungsangaben, welche nur im Falle eines Schadens in der Unterkunft belastet wird.

Gelegentlich ist eine Zahlung der Kaution für Schäden im Voraus als Bestandteil der Gesamtmietkosten erforderlich. Wenn der Eigentümer keinen Schaden innerhalb von 10 Tagen nach Ihrer Abreise meldet, wird die Kaution in diesem Fall an Sie zurückerstattet. Ist die Forderung des Eigentümers erfolgreich, ziehen wir die Kosten ab und zahlen Ihnen dann den verbleibenden Betrag aus.

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