ab
€104 / Nacht
Preis für Gäste, Nächte

Penthaus

  • 1 Schlafzimmer
  • 3 Schlafmöglichkeiten
  • 2 Nacht Mindestaufenthalt

Wichtige Informationen

  • Entspannung am Strand oder See
  • Nächstgelegener Strand 7 km entfernt
  • Swimmingpool
  • Kinderfreundlich
  • Auto empfohlen
  • Klimaanlage
  • Keine Haustiere erlaubt

Objektbeschreibung (bereitgestellt vom Eigentümer)

Beschreibung

Weitere Details

Weitere Details zum Innenbereich

Bereitgestellt von Microsoft® Translator

Familien

  • Geeignet für Kinder jeden Alters
  • Keine Haustiere erlaubt

Schlaf- und Badezimmer

  • 1 Zimmer mit Doppelbett
  • 1 Duschraum

Ausstattungen und Services

  • WLAN vorhanden
  • Klimaanlage
  • Gemeinschaftlicher Außenpool (unbeheizt)
  • Gemeinschaftlicher Innenpool
  • Kinderbecken
  • Jacuzzi oder Whirlpool
  • Gemeinschaftlicher Garten
  • Grill
  • Solarium oder Dachterrasse
  • Balkon oder Terrasse
  • Meerblick
  • Internetzugang
  • Betreutes Objekt
  • Sauna
  • Herd
  • Kühlschrank
  • Gefrierschrank
  • Mikrowelle
  • Toaster
  • Wasserkocher
  • Waschmaschine
  • Bügeleisen
  • TV
  • Satelliten-TV
  • DVD-Player
  • Bettwäsche wird bereitgestellt
  • Handtücher werden bereitgestellt

Mehr Weniger

Zugang

  • Parkmöglichkeiten
  • Gesicherter Parkplatz
  • Nicht geeignet für Rollstuhlfahrer

Richtlinien

Check-in ab: 15:00, Check-out bis: 11:00
Sollten Sie Fragen zu unseren Ankunfts- oder Abreisezeiten haben, wenden Sie sich an den Eigentümer/Verwalter.
Zahlung
Dieses Mietobjekt kann nur online über HouseTrip mit Ihrer Kredit-/Debitkarte oder über PayPal bezahlt werden (nicht per (Bank-)Überweisung).
Rauchen
Rauchen ist in diesem Objekt nicht erlaubt.

Stornierungen

Ihre Pläne haben sich geändert? Kein Problem! Möglicherweise erhalten Sie eine teilweise oder vollständige Rückerstattung. Dies hängt vom Zeitpunkt der Stornierung ab.

Buchung bestätigt

Rückerstattung von 100 % der Kosten, wenn die Stornierung innerhalb von 24 Stunden nach der Buchung erfolgt Voraussetzung: Der Aufenthalt liegt mindestens 60 Tage in der Zukunft.

24 Stunden nach der Buchung

Keine Rückerstattung Wenn die Buchung storniert wird, können bereits bezahlte Beträge nicht zurückerstattet werden.

Anreise

Informationen über den Eigentümer

Penthouse 2.
Antwortrate:
100%
Kalender aktualisiert:
31 Okt. 2019
Anzahl der Jahre:
8
Ansässig in:
Italien
Gesamtwertung:
4_5

Gesprochene Sprachen: Englisch, Deutsch, Italienisch

Karte

Karte und Anfahrtsbeschreibung

Karte

Gästebewertungen

Sehr gut
12 Bewertungen

Ausgezeichnet
8
Sehr gut
1
Durchschnittlich
1
Mangelhaft
2
Ungenügend
0

“Not Good”

Reviewed 29 Jun 2018

This is not a penthouse apartment- complex good but this accommodation is poor. Basic with no WiFi no hairdryer and few towels. Needs a clean and cleaning items need to be available in the apartment … Mehr

I am very surprised to read your comments below. The reception manager has seen you on several occasions and you have not mentioned any of the below issues. Regarding the wifi , this is perfectly working and the guest after you confirmed that to me as well. We have several large bins in the covered parking , next to each lifts , staircases etc. Towels package we provide to all guests face towels , bath towels and bath mats changed as often as advised by you. Regarding the BBQ it is indeed rusted but this is the base the charcoal lit not the actual grill which have contact with food. Hair dryers , adaptors are items which are provided from reception upon request because they tent to go missing. Regarding information , the manager personally printed the General Information and handed them to you because you did mention that it was missing. We had them laminated now on the back door. Jacuzzi is cleaned prior arrival as per the standard of the resort. Also I do not understand why you leave 2 negative comments for the same stay.

“Disappointed”

Reviewed 28 Jun 2018

We had expected a penthouse apartment as described. It’s an ok apartment but no way Penthouse. No WiFi - new router box just left by the tv ??? No cleaning products not even a mop to clean floor… Mehr

“Another Wonderful Holiday”

Reviewed 20 Jul 2015

Once again we had a great 10 days at this wonderful apartment, the complex is clean and tidy, the staff are very helpful and made our stay very enjoyable. I would recommend this complex and apartment to anyone wanting to take time out to relax and unwind. There is a small pool for children with is under cover and therefore you can watch you little one have hours of fun in the water but out of the sun, the main pool is large and has a waterfall and Jacuzzi in 1 end with ample sun beds and no fighting for them. We had our second holiday there and will be going again.

“An Autumn Break to relax”

Reviewed 4 Nov 2014

A clean and comfortable apartment with a fantastic view of the mountains and the coastline of Latchi and beyond! We arrived late in the evening and we did find it hard to find in the dark (so make sur… Mehr

Dear guest, thank you for taking the time to rate your experience at my apartment. Your low rating is probably being influenced by the bad weather you had during your stay which unfortunately is beyond my control. I believe that the apartment itself has no faults and should not be confused with your low season experience at the resort. Kindly note that the outdoor Jacuzzi reaches up to 28 degrees easily, however might not be sufficient if used in November at night. As you can see from other comments all of my clients have had a great time. best wishes Penthouse225

“Friendly staff and peaceful setting.”

Reviewed 19 Oct 2014

We had a two week stay with our 10 month old daughter. The apartment was comfortable and clean. Our only criticism would be that the kitchen could have been better equipped and some outside areas were… Mehr

“Fantastic Mountain Retreat”

Reviewed 30 Sep 2014

We have just returned from Cyprus after spending the last two weeks at Penthouse225. We loved the place, the Penthouse has everything you need for a really great stay and setting is so peaceful. You h… Mehr

“An amazingly relaxed holiday with great facilities and views!”

Reviewed 24 Jun 2014

We stayed at the apartment for 10 days with our 3 year old daughter, what a wonderful experience. The complex was very clean and tidy, the facilities were great for both adults and children, the cover over the children's pool was very useful in the heat of the day. We had a choice of sun loungers during our stay although it did get busy at the weekend and a lot livelier and noisier, but went quiet again on Monday. The Jacuzzi and the barbecue on the roof were brilliant and we all had a good time looking at the beautiful view while enjoying the bubbles. You definitely need a car to stay unless your planning a total relaxation week with pampering in the spa and chilling around the pool. Polis or Latchi are about 10 mins drive and offer some fabulous restaurants with local dishes and a good range of fish. There is a long beach at Latchi with sun loungers/umbrellas provided (at a small cost). Paphos is about 15/20 mins.

“Highly recommended”

Reviewed 12 Aug 2013

We stayed at Penthouse 225 situated within the Akamas Health Farm and Spa complex with our teenage daughter. The apartment was very clean and tidy, with a modern decor and all facilities required, pr… Mehr

“Excellent standard of accomodation and service - Highly recommend”

Reviewed 22 Oct 2012

We stayed in Apartment 225 in the Akamas Health Resort which is an oasis in Cyprus. The resort is spotless, well run, friendly, well designed and feels like absolute luxury. It is perfect for a tranquil get away from it all. It is a little cooler up in the hills so in October when we were there we didn't even need air con to sleep. The apartment was cleaned regularly during our two week stay, with fresh towels and linen. The interior design is modern luxury, with beautiful marble floors and white leather sofas (not my usual taste, but perfect for this setting) The washing machine was a great help especially as we made full use of the gym during our stay. Best of all was the hot tub on the roof terrace next to the BBQ. The views are spectacular over Polis and Latchi and to sit and watch the stars in the hot tub was a regular highlight of our holiday. The resort itself is on a steep hill, next to a small village - Droushia, and all apartment blocks are within walking distance of each other. The facilities are all to a very high standard, the indoor pool however was ice cold, so only venture into that if you are feeling very brave. The food in the restaurant was delicious and probably to the highest standard we had while in Cyprus. Presently, it seems that as the resort is only about 2 years old it is very quiet with lots of space, no fights for sun loungers etc with other guests. Every single staff member was friendly and helpful and it was so nice for once to be treated as you would expect from a 4* resort. The resort is in a excellent location up in the hills between Coral Bay and Latchi / Polis so you can have your pick of the beaches. Although a car is essential, we highly recommend taking a drive down into the Akamas Peninsula to have a BBQ lunch at The Last Castle near to Lara Bay. We would go back in a heartbeat, we thoroughly recommend the resort and apartment 225 especially, because it had such amazing views from the hot tub, with a large roof terrace and a more private enclosed feeling being at the back of the resort, overlooking everyone else.

“Beautiful apartment!”

Reviewed 1 Oct 2012

This beautiful and modern penthouse located at the Akamas Health Farm and Spa is a very comfortable place to stay. Located away in the beautiful hills overlooking the town of Polis, it is a truly peaceful and relaxing place to stay indeed. We stayed there for a week and enjoyed every minute of it! The views from the apartment are very nice and the jacuzzi on the terrace is a treat to enjoy in the sun! A car is recommended, and the drive to the resort from Paphos is very scenic with very good roads. They even have their own road signs and it was easy to find the place, even without a SatNav or maps! The restaurant at the resort is highly recommended, with the well known chef, David serving some very good dishes! But, unfortunately it seems that he is leaving the restaurant soon... This place is highly recommended and we would love to go back there!

Bewertung 1 - 10 von 12

FAQ

Wo erhalte ich mehr Informationen zu diesem Objekt?

Sie können Penthouse (der Eigentümer) über das Kontaktformular auf dieser Seite erreichen.

Wenn Sie bereits gebucht haben, senden Sie dem Eigentümer über Urlaubsbuchung verwalten eine Nachricht.

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Woher weiß ich, ob meine Buchungsanfrage akzeptiert wurde?

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Sobald Ihre Buchung bestätigt ist und Sie den Gesamtbetrag beglichen haben, können Sie Kontaktdaten mit dem Objekteigentümer/-verwalter austauschen. Wenn Sie ausschließlich über unsere Plattform zahlen und kommunizieren, können wir sicherstellen, dass Ihre Buchung von unserer Zahlungsschutz-Richtlinie abgedeckt ist.

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In den meisten Fällen zahlen Sie keine Kaution zum Zeitpunkt der Buchung. Stattdessen speichern wir sicher Ihre Zahlungsangaben, welche nur im Falle eines Schadens in der Unterkunft belastet wird.

Gelegentlich ist eine Zahlung der Kaution für Schäden im Voraus als Bestandteil der Gesamtmietkosten erforderlich. Wenn der Eigentümer keinen Schaden innerhalb von 10 Tagen nach Ihrer Abreise meldet, wird die Kaution in diesem Fall an Sie zurückerstattet. Ist die Forderung des Eigentümers erfolgreich, ziehen wir die Kosten ab und zahlen Ihnen dann den verbleibenden Betrag aus.

Wie kann ich meine Buchung ansehen und verwalten?

Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie alle Buchungsdetails einsehen, die Restsumme für Ihren Urlaub zahlen oder diesen stornieren, wenn nötig.

Wie kann ich die Restsumme für meinen Urlaub zahlen?

Sie können die Restsumme für Ihren Urlaub jederzeit bezahlen. Gehen Sie einfach zu Meine Urlaubsbuchung verwalten und klicken Sie auf Jetzt zahlen.

Wenn Sie per Debit- oder Kreditkarte bezahlt haben, werden wir die entsprechende Karte zehn Tage vor dem Fälligkeitsdatum automatisch mit dem Betrag der Restsumme belasten. Auf der Seite Meine Urlaubsbuchung verwalten erfahren Sie, wann der Betrag eingezogen wird.

Wie kann ich meine Buchungsanfrage zurückziehen?

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Wie storniere ich meine Buchung?

Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie Ihre Buchung stornieren. Hier können Sie Ihre Stornierungsrichtlinien anzeigen, um zu erfahren, ob Sie eine Rückerstattung erhalten.

Wie ändere ich meine Buchung?

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