ab
€121 / Nacht
Preis für Gäste, Nächte
BESUCHT VON TRIPADVISOR

Villa

  • 5 Schlafzimmer
  • 12 Schlafmöglichkeiten
  • 7 Nacht Mindestaufenthalt

Wichtige Informationen

  • Entspannung am Strand oder See
  • Swimmingpool
  • Frage zu Kindern
  • Klimaanlage
  • Keine Haustiere erlaubt

Objektbeschreibung (bereitgestellt vom Eigentümer)

Beschreibung

Bereitgestellt von Microsoft® Translator

Schlaf- und Badezimmer

  • 7 Familienbadezimmer

Ausstattungen und Services

  • Klimaanlage
  • Privater Außenpool (unbeheizt)
  • Bergblick
  • Grill
  • Innenhof
  • Balkon oder Terrasse
  • Internetzugang
  • Zentralheizung
  • Herd
  • Kühlschrank
  • Gefrierschrank
  • Mikrowelle
  • Toaster
  • Spülmaschine
  • Waschmaschine
  • TV
  • Satelliten-TV
  • Deckenventilatoren
  • Bettwäsche wird bereitgestellt
  • Handtücher werden bereitgestellt

Mehr Weniger

Zugang

  • Nicht geeignet für Rollstuhlfahrer

Richtlinien

Check-in ab: 15:00, Check-out bis: 10:00
Sollten Sie Fragen zu unseren Ankunfts- oder Abreisezeiten haben, wenden Sie sich an den Eigentümer/Verwalter.
Zahlung
Dieses Mietobjekt kann nur online über HouseTrip mit Ihrer Kredit-/Debitkarte oder über PayPal bezahlt werden (nicht per (Bank-)Überweisung).
Rauchen
Bitte wenden Sie sich an den Eigentümer.

Stornierungen

Ihre Pläne haben sich geändert? Kein Problem! Möglicherweise erhalten Sie eine teilweise oder vollständige Rückerstattung. Dies hängt vom Zeitpunkt der Stornierung ab.

Buchung bestätigt

Rückerstattung von 100 % der Kosten, wenn die Stornierung innerhalb von 24 Stunden nach der Buchung erfolgt Voraussetzung: Der Aufenthalt liegt mindestens 60 Tage in der Zukunft.

24 Stunden nach der Buchung

Rückerstattung von 50 % der bezahlten Summe (abzüglich Buchungsgebühr), wenn die Stornierung mindestens 8 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

8 Wochen vor

Rückerstattung von 25 % der bezahlten Summe (abzüglich Buchungsgebühr), wenn die Stornierung mindestens 4 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

4 Wochen vor

Keine Rückerstattung, wenn die Stornierung weniger als 4 Wochen vor dem Ankunftsdatum erfolgt

Anreise

*Die Buchungsgebühr ist in den Stornierungsrichtlinien auf der Zahlungsseite angegeben. Diese Gebühr ermöglicht es uns, unsere sichere Plattform zu betreiben und einen rund um die Uhr verfügbaren Kundenservice anzubieten.

Informationen über den Eigentümer

Nick C.
Antwortrate:
75%
Kalender aktualisiert:
15 Nov. 2019
Anzahl der Jahre:
9
Gesamtwertung:
4_5

Gesprochene Sprachen: Englisch

Karte

Karte und Anfahrtsbeschreibung

Karte

Gästebewertungen

Sehr gut
6 Bewertungen

Ausgezeichnet
5
Sehr gut
0
Durchschnittlich
0
Mangelhaft
0
Ungenügend
1

“Perfect for a large group or family”

Reviewed 19 Oct 2018

Ours was a group of 7 guys who booked this Villa as we were Clay Shooting at the many grounds on Cyprus. The Villa has 5 bedrooms, 3 with double beds, 2 with twin beds so ideal for us. It is worth saying Nick the owner is very flexible and offered either to remove the doubles and replace them with twins or supply extra single beds to put in the lounges if we need to sleep more than 7. We used the free car hire and Nick also booked us a second car which was a 7 seater. The Villa is great as all the bedrooms are en-suite, there are 2 kitchens, 2 lounges and has plenty of space. We did find a couple of little things that needed sorting but 1 phone call and they were sorted the next day - very pleasing. The pool and outside space is very good and sunny up until about 3-4pm in Sept which was fine for us. For a large group such as ours it was good to have this much space, as it allowed us to spend time as a group (generally on the ground floor), but to get our own space when wanted on the other 2 floors including the top terrace and the lower lounge and outside rattan seating. The Villa had everything we needed and was close enough to both the town and the bay but also close to the motorway for when we travelled out to more distant shooting ground. I love Pissouri so I am biased but would always stay here when I visit Cyprus (Which my wife and I do) and although I do not usually have a need for such a big Villa I would highly recomend Villa Vounos to those who do. If we 7 do return Nick and this Villa will be my first call. p.s. How anyone (previous reviewer) can call the lower ground floor a dismal unsuitable annexe is beyond us !!

Hi Ian, Thank you for taking the time to submit your review. Also, thank you for your kind words. I am very happy you enjoyed your stay and I will be glad to be of service in the future. Take care and hope to hear from you in the future.

“Ideal Villa for large Family.”

Reviewed 1 Jun 2018

We have just completed 2 weeks in Villa Vouno as a family of 8 Adults, 4 Toddlers and 2 Babies. First and foremost I must say that Nick and his team of Debbie and Mark are amazing. Nothing was too muc… Mehr

Hi Bob, thank you very much for your kind words. We hope to see you all again next year. Thanks again,

“Not luxury. Annexe Dismal”

Reviewed 17 Nov 2017

Unfortunately this villa does not measure up to the description We were staying as part of a large group but in the annexe There were the following issues Double room smelled musty and damp even afte… Mehr

Okay... so we finally got a bad review. But instead of just deleting it, I prefer to respond to it for two reasons. Firstly so that people reading our reviews know that our reviews are genuine, good or bad, and secondly to clarify the comments left by our unhappy guest. Fiona (our unhappy guest) was part of a large group coming to explore Cyprus’s wonderful walking and climbing trails. Their group leader and organiser Stuart was always in contact with me throughout the booking process. The group of 8 adults paid a total of £500 (off season rates) for a week which equated to under £9 per person per night. The price INCLUDED full air-conditioning and heating in all 5 bedrooms and in all living areas (over 300 square feet of space). Villa Vounos overlooks the Pissouri Pine forest (stunning views) and is within walking distance to dozens of restaurants and taverns in the heart of Pissouri. Unfortunately, most comments made by Fiona are true. Pissouri (uncharacteristically) had tremendous downpours and we closed up the villa for obvious reasons resulting in a slightly stuffy smell in the fifth bedroom (which doesn’t have a window). This dissipates quickly with some fresh air. The “blood stained” blanket (which in fact was just a little discolouration from a mixed wash) has been discarded so that it isn’t in the future confused as a “blood stain”. Villa Vounos is a stunning 5 bedroom villa that is meant to be used as a base to enjoy wonderful Cyprus. It is NOT equipped or decorated to the standard of the Hilton and therefore does have mismatched cutlery. Being a large villa, it is possible that a blown light bulb went unnoticed and as a large villa, sometimes guests move things around (a side lamp and side table was moved out a bedroom) and unfortunately was not noticed during the clean. Yes the one bedroom doesn’t have a window and is normally used by someone that wants a very quiet room to sleep in or kids just looking to get some sleep. Our housekeeper Debbie and her husband Mark are available at any time to deal with any issues that may arise during ones stay. This normally involves changing a bulb, replacing the BBQ gas bottle, extra towels if needed etc. basically they are available to make your stay more comfortable. During Fiona’s 7 day stay, Debbie and Mark where summoned to the villa 9 times of which they complied all 9 times. “the pool motor is running too long” (okay fair enough, it was adjusted accordingly), “the cutlery doesn’t match” (yes, we don’t replace an entire set if a grass breaks, we just replace the glass), “the bathroom tile has a smear of grout on it” (this is true), “please bring us sharper knives” (sure), “why is the ironing board cover burnt” (which was in fact slightly darkened in a spot but has now been replaced as not to get confused with burnt), “there is no grater” (all three graters unfortunately were in the main house kitchen and none in the annex kitchen), “there are no lids for the frying pans” (okay… there are no lids for the frying pans), “we need an extension cable” (okay… not sure why but here you go), “ no grill pan downstairs” (I’m really sorry you needed to walk upstairs to get a grill pan. I will ensure this doesn’t happen again), “noisy flimsy dark glass table and coffee table” (not sure what you mean but I will ask them to keep it down). As I mentioned, Fiona was part of a large group of friends coming to explore Cyprus. Incredibly, the rest of the group had a blast and submitted a great review. Their review reads: “We stayed at the villa as part of a large group of friends (both couples and singles) from a rock climbing club. We also rented the villa next door. Villa Vouno was clean and modern; perfect for a group of friends as everyone had their own bathroom, and there was plenty of room for us all to sit together indoors, and outdoors. The twin room downstairs in the Annex has no windows but all the other rooms are great. The villa is about 15 minutes walk from Pissouri square, where there are lots of great restaurants. We spent a couple of evenings at O’Vrakas Taverna - which we would recommend (one night we had the Meze and were begging them to stop bring food by the end!). Nick the owner was great - answering lots of questions during the booking process and organising an extra car for us. Their cleaner Debbie and her husband Mark were also fantastic during the week - helping out by bringing round items like light bulbs/extension leads, to make our stay even more comfortable. Pissouri is a good location - a nice village, with everything you need and lots of character, in an area where there is rock climbing (OK not for everyone), lots of great walks, fascinating historical ruins, and nice beaches. We would definitely recommend this villa.” I also got a personal email from another member of the group who found it necessary to apologise for the dramatic demands of our unhappy guest Fiona. Out of respect for their friendship, I won’t publish their comments. I will say it again; Villa Vounos is not equipped to the standard of the Hilton. If your intentions are to find fault in the villa, you will succeed and Villa Vounos may not meet your high standards. If however your intentions are to have a great base to explore Cyprus and have a blast in the sun, then Villa Vounos is just the place. The villa caters for 12 people in 5 double bedrooms (10 in beds + 2 cots) and is very well equipped. Please read our other genuine reviews to assess if Villa Vounos is the villa for you.

“Definitely coming back again”

Reviewed 11 Aug 2017

This was our second stay at Villa Vounos and again we were not disappointed. Apart from the lovely villa and pool what really makes this stay amazing is the owner Nick who is so friendly and accommod… Mehr

Hi Ioalanthe, Thank you for your kind words. You're more than welcome anytime.

“Awesome”

Reviewed 5 May 2014

Cannot recommend this villa highly enough. Fantastic location, wonderful attentive when needed host, clean, we'll presented, very well equipt villa. Close, but not too close to the local amenitie… Mehr

“Fantastic Family Holiday”

Reviewed 30 Oct 2013

Just back from a family week stay in this amazing villa. We had a family wedding in Limassol and the owner sorted out return taxis' to and from the wedding for the full family. We had 6 adults an… Mehr

Bewertung 1 - 6 von 6

FAQ

Wo erhalte ich mehr Informationen zu diesem Objekt?

Sie können Nick (der Eigentümer) über das Kontaktformular auf dieser Seite erreichen.

Wenn Sie bereits gebucht haben, senden Sie dem Eigentümer über Urlaubsbuchung verwalten eine Nachricht.

Was kann ich tun, wenn ich vor der Buchung Fragen habe?

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Wie kontaktiere ich Nick (der Eigentümer)?

Senden Sie über das Kontaktformular auf dieser Seite eine E-Mail. Alternativ können Sie sich auch telefonisch mit ihm in Verbindung setzen, sofern auf dieser Seite eine Telefonnummer angegeben ist.

Wenn Sie bereits gebucht haben, gehen Sie zu Urlaubsbuchung verwalten, um die Kontaktdaten von Nick des Eigentümers anzuzeigen oder ihm eine Nachricht zu senden.

Worin besteht der Unterschied zwischen den Optionen "Ihren Aufenthalt buchen" und "Den Eigentümer/Verwalter kontaktieren"?

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Oder senden Sie dem Nick (der Eigentümer) eine Anfrage über das Formular Den Eigentümer/Verwalter kontaktieren, wenn Sie zunächst ein Angebot oder mehr Informationen möchten.

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Woher weiß ich, ob meine Buchung sicher ist?

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Wie weiß ich, wie viel mein Aufenthalt kostet?

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Bei Fragen vor der Buchung können Sie über das Kontaktformular in der entsprechenden Anzeige eine Nachricht an den Objekteigentümer/-verwalter schreiben. Nach der Buchung können Sie nähere Fragen zur Ferienwohnung stellen oder Vorbereitungen für Ihre Reise treffen. Loggen Sie sich hierfür unter Buchung verwalten ein.

Wie funktioniert die Kaution für Schäden?

In den meisten Fällen zahlen Sie keine Kaution zum Zeitpunkt der Buchung. Stattdessen speichern wir sicher Ihre Zahlungsangaben, welche nur im Falle eines Schadens in der Unterkunft belastet wird.

Gelegentlich ist eine Zahlung der Kaution für Schäden im Voraus als Bestandteil der Gesamtmietkosten erforderlich. Wenn der Eigentümer keinen Schaden innerhalb von 10 Tagen nach Ihrer Abreise meldet, wird die Kaution in diesem Fall an Sie zurückerstattet. Ist die Forderung des Eigentümers erfolgreich, ziehen wir die Kosten ab und zahlen Ihnen dann den verbleibenden Betrag aus.

Wie kann ich meine Buchung ansehen und verwalten?

Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie alle Buchungsdetails einsehen, die Restsumme für Ihren Urlaub zahlen oder diesen stornieren, wenn nötig.

Wie kann ich die Restsumme für meinen Urlaub zahlen?

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Wie kann ich meine Buchungsanfrage zurückziehen?

Bitte setzen Sie sich hierfür mit dem Nick (der Eigentümer) in Verbindung. Senden Sie ihm über Urlaubsbuchung verwalten oder über das Kontaktformular auf dieser Seite eine Nachricht.

Wie storniere ich meine Buchung?

Unter Urlaubsbuchung verwalten können Sie Ihre Buchung stornieren. Hier können Sie Ihre Stornierungsrichtlinien anzeigen, um zu erfahren, ob Sie eine Rückerstattung erhalten.

Wie ändere ich meine Buchung?

Wenn eine Änderung der Reisedaten oder der Gesamtzahl der Reisenden für Ihre Buchung erforderlich ist, können Sie Nick (der Eigentümer) über die Seite Urlaubsbuchungen verwalten eine entsprechende Anfrage senden.

Wenn Nick (der Eigentümer) der Änderung zustimmt, wird er Ihnen ein überarbeitetes Angebot mit den neuen Angaben zukommen lassen. Dieses können Sie dann über die Seite Urlaubsbuchungen verwalten einsehen und entsprechend akzeptieren bzw. ablehnen. Sie haben 48 Stunden Zeit, um zu reagieren. Andernfalls läuft die Anfrage zu Ihrer Buchungsänderung ab.

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